Grattis syster yster!!

Grattis syster yster!!

Min älskade lillasyster tog sig igår äntligen igenom sin första Örnskölden (rallytävling) och min käre morbror körde dem till SEGER! Så nu har hon äntligen en fina buckla och ett underbart minne. Det är du VÄRD gumman, det har du kämpat för! GRATTIS!!

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vintern kom till Sthlm

Vilken lycka! Ni som följer mig på Instagram stories såg kanske hur jag lycklig som ett litet barn nynnade ”vi se det snöar” när jag

Linda Hörnfeldt

Det här med att komma ihåg att sälja

Att sälja blir lätt något fult. Något som associeras med dryga telefonförsäljare eller handelskillar med backslick som bara vill komma till avslut för att få

Att stå i studio

Nån vecka eller två innan jul så ställde jag mig framför kameran i en studio för första gången på evigheter. Sist var förmodligen när jag