Min älskade lillasyster tog sig igår äntligen igenom sin första Örnskölden (rallytävling) och min käre morbror körde dem till SEGER! Så nu har hon äntligen en fina buckla och ett underbart minne. Det är du VÄRD gumman, det har du kämpat för! GRATTIS!!

Vintern kom till Sthlm
Vilken lycka! Ni som följer mig på Instagram stories såg kanske hur jag lycklig som ett litet barn nynnade ”vi se det snöar” när jag



3 svar
TackTack! 🙂 Det kändes jätteskönt att äntligen komma igenom örnskölden 🙂 Och det skadade ju inte att få ta med sig en pokal hem 😉
Ja, va härligt att lilla Anna fick va med om det! Coola tjejen.
hej du
hälsa Roger och gratta det var inte illa att ta hem Örnskölden.