Jag tog en pytteprommis till affären och köpte smör och kattmat och det härliga höstvädret bet härligt i kinderna på mig. Krispigt men inte kallt, soligt men inte för varmt. Underbart! Jag älskar dagar som denna! Idag blir det icke att häcka vid datorn, idag ska jag köpa jiffypåsar så jag kan skeppa iväg traderaauktionerna och försöka hitta en vettig weekendbag.

Men först, lite käk och en lång och härlig dusch.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sex dagar i Stockholm

Men titta vad jag hittade bland mina utkast här i bloggy – ett alldeles bortglömt inlägg från när jag var i Stockholm för ganska precis

8 bilder runt vecka 8

Idag är det den 21 februari och vi är precis en vecka ifrån att lämna även februari till handlingarna. Galet hur fort tiden går just

Sorg i kycklingboet

Jag brukar ju ofta säga att glädje och sorg kan samexistera. Att man kan känna båda två samtidigt, inte sällan i samma stund. Mina första

Örnsköldviks Allehanda Linda Hörnfeldt

Allehanda på besök

Förra veckan var Izabelle från lokaltidningen Örnsköldsviks Allehanda och hälsade på i Kvaved! Jag fick ett sms dagen innan om att de ville göra ett