Det är så mycket bra på TV ikväll att jag har ingen aning var jag ska klämma in träningen! Jag tror knappast prommisen till Norrby på en kvart för att hämta mitt D&G bälte på posten kvalificerar. Shit, varför skulle jag somna för??

Let's see…

19-20 – Bachelor (Kri-si-lyy!)
20-20.30 – Idol (Daniel ska va med ikväll!)
21-22 – Top Model (catfight! MEEEOW!)

Så, efter tio eller så får jag klämma in en halvtimme efter Idol. Kan gå! Och så skulle jag ju diska med ja.. efter tio?

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Mitt ord för 2022

”För att bli något du aldrig varit måste du göra något du aldrig gjort.” Inspirerad av Sara Rönne som i flera år nu haft ett

Årets marknadsföringsbok!

Hejhej och glad måndag kompisar! Förra måndagen vid den här tiden var jag i Stockholm på blixtvisit och tog emot pris! Min bok ”Yrke: Influencer