Tänkte ta en tupplur framför Oprah innan jag skulle hänga tvätten klockan fyra och swoosch sa det och så snarkade jag som en liten gris fram till klockan sex. Och nu mår jag sådär illa som man gör när man har sovit mitt på dagen. Eller mitt på eftermiddagen. Vad ska vi äta idag då?

En sommaronsdag i maj i Stockholm
Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,


