Tänkte ta en tupplur framför Oprah innan jag skulle hänga tvätten klockan fyra och swoosch sa det och så snarkade jag som en liten gris fram till klockan sex. Och nu mår jag sådär illa som man gör när man har sovit mitt på dagen. Eller mitt på eftermiddagen. Vad ska vi äta idag då?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En sommaronsdag i maj i Stockholm

Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,

En stor dag

Imorse när jag släppte ut hönsen låg det där. Mitt allra första ägg! Någon av hönorna hade förvirrat värpt det från pinnen så det låg

Månadsrecap: Februari 2023

I februari hade jag sjukt snygga, gröna naglar (med krom såklart) och gjorde en av de roligaste eventen jag gjort i år – Kreatörsdagen! HERRE