Man ska inte ropa hej…

Man ska inte ropa hej…

Penny låg där med sin halvflådda rygg och redogjorde för storleken av flagorna och den höga äckelfaktorn och jag log och skrockade gott. Jag hade banne mig inte flagat. Det var ju över en vecka sedan jag brände mig och nu hade jag fått färg, inte skulle jag flaga.

Vad tror ni jag gör nu? Jovisst. Flagar på hela ryggen.

Vissa straffar Gud på en gång.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kickoff

Regntäcket ligger grått över Stockholm och idag  och imorgon ska vi ha kickoff med nya styrelsen i Influencers of Sweden. Jag är galet pepp och

Gravid vecka för vecka

Gravid vecka för vecka – avsnitt 4

Hallå kompis! Här kommer avsnitt fyra i min Gravid vecka för vecka-resa! Jag körde vlogg-style, min bästa style, när jag åker och tar mitt (förhoppningsvis)

Kom och träffa mig på bokmässan!

Nästa vecka kommer gå ner i historien på min bucket list – jag ska nämligen närvara på Bokmässan i egenskap av FÖRFATTARE! Det är så

Första veckan i december

Det har gått en hel vecka av december och snart är det här året slut. Minns du när man var tonåring och åren liksom kröp