I love, love Jonas Hallberg. Superhärlig och superglammig och full av energi och liv. Det smittar verkligen av sig när man är i hans närhet! Mer Jonas till folket!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag har köpt hus!!

JAG HAR KÖPT HUS! Det är helt sjuka ord att skriva men jag har alltså äntligen köpt mig ett alldeles eget hus! Sedan jag var

Första kyssen och en månad i Rom?

Reklamsamarbete med EF Jag var nyss fyllda 15 när en pojke kysste mig första gången. Jag hade sneda tänder (min tandställning kom på plats ett

Come rain or shine

De här bilderna tog jag för två veckor sedan – nu är gården helt snöfri! Tokigt hur snabbt den här våren kom när den väl