Svenska MTV, me no likey. Känns råkonstigt att se Kicki Berg prata svenska.

*muttermorr* Jag kan inte lyssna på Madonnas ”Hung Up” trots att andra fått det att funka! Vad gör jag för fel? ”Hello Moto?!” Åh, jag behöver en paus.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Att stå i studio

Nån vecka eller två innan jul så ställde jag mig framför kameran i en studio för första gången på evigheter. Sist var förmodligen när jag

En sommaronsdag i maj i Stockholm

Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,

Drygt åttio timmar i Stockholm

Förra veckan rände jag runt i Stockholm under sisådär åttio timmar. Jag var en riktigt bloggig person och sprang på event och möten och blev

Klänningsfeeling!

I tisdags fick jag feeling för klänning! Det var ett tag sedan jag fick det nu – och ännu längre sedan jag bjöd på någon