Ibland hatar jag verkligen att vara tjej. Varför i helvete ska jag göra saker mer komplicerade än de är?

En onsdag i mobilen
Hallå där vänner! Idag är det onsdag fast snart torsdag (klockan är halv tolv) och jag tänkte vi skulle köra en såndär ”superliveblogg” (fast inte



2 svar
Jag tycker ofta att det är andra som behandlar en själv annorlunda just för att man är tjej.
Det har nog inget med att vara just tjej att göra, min vän. Jag är nämligen likadan. 🙂