Idag har jag suttit och gjort ännu lite research inför New York resan, kartan börjar bli fullklottrad med siffror och symboler, $ för shopping, stjärna för restaurang och ett stort P för PARTY! Bredvid ligger en lista där jag skrivit upp alla adresser till de olika shoppingställena, restaurangerna och barerna. Organiserad till tänderna!

Snart är det hockey igen. Nerverna är på sådan högspänn hela tiden under OS, ska bli skönt när allt är över. Lite less börjar jag faktiskt bli.

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej hej semester!

Jag har semester! Det är dag fyra och jag tycker faktiskt jag glidit in i semesterlunken alldeles utomordentligt i år. Jag har badat! Det hjälper

Årets första julbord

Jag älskar julbord. Så gissa om jag blev lycklig när jag blev medbjuden av Diadonna på årets första julbord anordnat av Lidl förra torsdagen. Vilken

Hjortronjakt

Jag har plockat alldeles för lite bär i år. Augusti har varit väldigt stressig och jag har inte hunnit ut i bärskogen en enda gång

Dancing in September

September började med en folkfest! Det var dags för Övik Pride och lördagens tåg utgick från Öviks hamn. Jag gick så klart med Centerpartiet och