För mycket av det goda
Jag köpte ostar, kex och annat smått och gott för att fira älsklingens hemkomst i fredags. Det blev dock aldrig av att vi åt något
Jag köpte ostar, kex och annat smått och gott för att fira älsklingens hemkomst i fredags. Det blev dock aldrig av att vi åt något
Antingen är jag gravid eller så går jag igenom klimakteriet, det är helt sjukt vad jag svettas! Och vid konstiga tillfällen! Efter mitt morgonté känns
Nu är våren verkligen här, kidsen har äntligen invigt fotbollsplanen här bredvid. Det ska också tydligen även spelas amerikansk fotboll där, något jag aldrig haft