Antingen är jag gravid eller så går jag igenom klimakteriet, det är helt sjukt vad jag svettas! Och vid konstiga tillfällen! Efter mitt morgonté känns det som att jag legat på plajjan i flera timmar, jag svettas om händerna och är helt blank i ansiktet. Vad är det för fel på mig?! Snälla säg att man svettas mer när man är vältränad än när man är helt otränad. För isåfall kan jag kanske stå ut med det.

Kalldusch tack?

3 svar

  1. Man svettas faktiskt mer om man är vältränad… Ju mer van kroppen är vid att svettas desto lättare gör den det.
    Annars kanske det kan vara ägglossning? Då stiger också kropps-temperaturen en aning. Inte lätt att vara kvinna alla gånger!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Min helg i bilder

God tisdag från Karlstad! Som du kanske vet om du följer mig på Instagram Stories, så är jag ute på en mindre föreläsningsturné i södra

86. Sökmotoroptimering och styrkan i bloggen med Jennifer Sandström

I det här avsnittet tar jag ett snack med SEO-drottningen Jennifer Sandström. Vi pratar om bloggen och vad som krävs för att den ska bli framgångsrik. Jennifer berättar också vad du ska tänka på när du vill sökmotoroptimera din blogg, hur viktigt det ä…

Photoshoot i fårhagen

Du får inte missa den här videon, jag har nog aldrig haft roligare när jag klippt! Den visar vad som kan hända om man kombinerar