De åkte hem i samma veva som jag åkte in på möte i morse och jag saknar dem redan. Det har varit så himla mysigt att hänga i soffan, laga mat, äta glass, gå på hundpromenader och dricka vin med min kära mor och lillasyster. Att ha familjen nära som man kan krama och bara vara sig själv med.

2014-09-01-17.27.27

I måndags var vi på äventyr. Åt pasta på Vapiano i Gamla Stan.

2014-09-01-17.41.44

Och noterade hur vansinnigt lika varandra jag och min mor börjar bli.

2014-09-01-18.57.47

Sedan gick vi till Stampen där planen var att lyssna på jazz. Vi var dock ca tre timmar tidiga till spelningen så istället tittade vi på alla konstiga saker som hängde i taket, drack en öl och så åkte vi hem.

2014-09-01-18.35.40

Men innan dess hann vi regga mamma på instagram och bli lite småluriga.

2014-09-01-19.27.23

Vi gick mot Slussen längs kullersteniga gator.

2014-09-01-19.29.08

Och virrade bort oss lite i en del av stadsdelen som jag ca aldrig hänger i.

2014-09-01-19.29.25

Och så hittade vi ett hus som hade påmålade fönster. Och det var den fina kvällen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Det är okej att vara nazist

Lördag kväll. Klockan närmar sig midnatt och jag har precis tittat färdigt på andra Guardians of the Galaxy. Helt okej rulle men som vanligt med alla

Vecka 27 | Från Stockholm till Övik

Konceptet med veckosammanfattning har jag ödmjukt lånat av Elin. Jag blir ofta stressad av att jag inte hinner ”dagboksblogga” varje dag och då är detta

November – mörker, firande och hockey?

Årets mörkaste tid har faktiskt inte känts lika mörk i år. Ganska tidigt, redan i oktober, kom den första snön, och sedan dess har vi