Jag har en egenskap att fastna i träsk. Sist var det bubblorna. Nu är det Lunar. Ja, ni hörde rätt. Lunarstorm. Det där stället där alla fjortisar hänger. Och så jag dårå. Den 26-åriga bruden från Borås som är i klimakteriet då och då. Haha! Jag känner mig verkligen som en tant!

Passionate om nån är intresserad.. 😉

Varför har de dubbat Scarlett Johansson på franska i L'Oreal reklamen. För att fler kan franska än engelska i Sverige..? Öh.. that's not it.

4 svar

  1. Haha, jag finns också där sedan flera år (Tipsy – om du undrar) och kan bara inte förmå mig att stänga ner sidan. Trots att jag inte är mer aktiv än att jag går in och kollar läget i 30 sekunder sisådär ett par gånger i månaden. Min höjdpunkt där var nog.. 2001/2002 typ. Fast, äsch – där finns ju massa 26-åriga ”tanter” 😉

  2. Nja, Lunar är nog för fjortisar och inget för oss över 24.. så jag tycker gott ni kan stänga ner era sidor! 😉 Lunar har alltid symboliserat ”desperata singlar” för mig, men vad vet jag, har aldrig haft en sida där…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

ny tatuering och ny vovve! | vlogg

Häng med till Stockholm när jag tatuerar mig, poddar med PT-Fia och besöker Rosendals trädgård med mamma. Men egentligen är det ju bara upptakten för

Annandagen

Efter två veckor i covid-bubblan bestämde jag mig för att det var dags att våga sig ut i världen igen – feberfri och med minimala

Tomater, Skuleskogen och snö

För ungefär ett halvår sedan skaffade jag appen Avanza och började utforska det här med att investera/spara i aktier och fonder. Detta har jag helt

Om att skaffa barn. Själv.

Igår fyllde jag 38 år. Och nu har jag bestämt mig. Jag vill ha barn. Det här beslutet är något som är långt ifrån självklart