Jag har en egenskap att fastna i träsk. Sist var det bubblorna. Nu är det Lunar. Ja, ni hörde rätt. Lunarstorm. Det där stället där alla fjortisar hänger. Och så jag dårå. Den 26-åriga bruden från Borås som är i klimakteriet då och då. Haha! Jag känner mig verkligen som en tant!

Passionate om nån är intresserad.. 😉

Varför har de dubbat Scarlett Johansson på franska i L'Oreal reklamen. För att fler kan franska än engelska i Sverige..? Öh.. that's not it.

4 svar

  1. Haha, jag finns också där sedan flera år (Tipsy – om du undrar) och kan bara inte förmå mig att stänga ner sidan. Trots att jag inte är mer aktiv än att jag går in och kollar läget i 30 sekunder sisådär ett par gånger i månaden. Min höjdpunkt där var nog.. 2001/2002 typ. Fast, äsch – där finns ju massa 26-åriga ”tanter” 😉

  2. Nja, Lunar är nog för fjortisar och inget för oss över 24.. så jag tycker gott ni kan stänga ner era sidor! 😉 Lunar har alltid symboliserat ”desperata singlar” för mig, men vad vet jag, har aldrig haft en sida där…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

74. Hanna Wendelbo-Hansson

Hanna Wendelbo-Hansson är designern och formgivaren som, efter att ha klättrat till toppen av karriärstegenpå ett av Sveriges största tapetföretag, hoppade av tjänsten som Creative Director och blev egen företagare med blomsterpill bland tjän…

Månadsrecap: April 2023

Välkommen till min födelsedagsmånad – april! April började så klart traditionsenligt med att jag fyllde år – som vanligt den 1:a april! I år bjöd

Vem överlever i influencerbranschen?

Jag får ofta frågan om influencerbranschens framtid. Vilka kommer överleva i en bransch som förändras så snabbt, där konkurrensen blir hårdare varje dag och där källan till den primära inkomsten för många – annonsören – fortfarande inte riktigt har fattat styrkan i influencer marketing.

Ljusets energi

Härom dagen lovade vädergudarna sol och efter mitt solnedgångsfail förra veckan sökte jag revansch. Så jag ställde väckarklockan, packade ihop kamera och stativ och åkte