Blev ingen jazz för mig idag. Kände mig inte riktigt upplagd efter att ha legat och lipat hela eftermiddagen efter ett samtal med C på MSN. Egenligen var det ett bra samtal, ett vänskapligt samtal mellan två själar, så vilsna att de varken vet in eller ut med all den kärlek de känner. Till varandra dessutom. Finns det nån räddning? Eller är allt för sent?

Så, eftersom jazzen blev skippad så blir jag tidig till min dejt med Linda K som är i stan. Min tredje bloggdejt ever, efter Linda och Lena, båda två supergoa tjejer. Kan inte tänka mig att detta blir något annat än en kanonkväll! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Julmarknad på Bruksgodset

Julmarknad på Bruksgodset

Medan det fortfarande rent tekniskt är jul passar jag på att ta med dig till årets julmarknad på Bruksgodset i Banafjäl! Det här är kind

40-årskalas

I onsdags fyllde jag 40. FYRTIO. Jag vet inte riktigt hur det är meningen att jag ska känna inför detta faktum. Det smög liksom på