
Var bara tvungen att posta en bild på dagens frisyr. Idag är det lite backslick som gäller, hade blivit jättefint med ett diadem, men mitt svarta är på vift nånstans. Saida?

Var bara tvungen att posta en bild på dagens frisyr. Idag är det lite backslick som gäller, hade blivit jättefint med ett diadem, men mitt svarta är på vift nånstans. Saida?

I avsnitt 62 av ”Vad fan håller jag på med?!” pratade jag och Alex om vad det faktiskt är som gör att man tar

Fjäll i dimma, kaffe i kåsa och frasande snö under snöskorna. Så stavades en av de fantastiska dagarna vi spenderade i Åre tidigare i veckan

Rania Rönntoftär utbildad yrkesfotograf men titulerar sig även influencer. Delar av hennes inkomst kommer nämligen från hennes sociala medier trots blygsamma följarsiffror. Nyckeln? Tajt nisch och brutalt hög kvalitet.Rania kommer från bör…

Förra måndagen fick jag spendera en alldeles fantastisk timme med två av mina favoritpersoner i den här sociala medier-världen. Nämligen Josefin och Vanja! De här
6 svar
Najs! =) Hur trivs du med den nya frisyren? Jag har tid till frisören nästa vecka, och funderar ju på samma frisyr..
Jag trivs kanonbra! Det börjar blir lite långt redan dock, det är väl enda nackdelen, att man måste klippa sig oftare, men i övrigt så är jag supernöjd!
Super snyggt! Vilken bejb! Önskar jag var mer nöjd med min frisyr, men det är jag inte. Snarare att jag inte trivs alls. Det kanske man kan tolka som att det är dags att byta frisör!? Hitta en manlig frisör. Har alltid tyckt att manliga vågar ta ut svängen mer även om de inte hunnit övertyga mig innan, så huxflu gör de som de vill och det är duper snyggt och varje gång annorlunda. Nu har jag haft kvinnlig i ca 3-4 år och det känns som samma vanliga fast olika kort. 🙁 Kram
Så stilrent o snyggt!
Maja > Tack så jättemycket! Det var en helt ny frisör (för mig) som klippte mig nu senast och innan har jag gått till samma i typ ett år. Jag tror det är som disktrasa, man får byta lite då och då. 😉
Linda > Tack!
fasen vad snyggt!