061006-hairdo.jpg

Var bara tvungen att posta en bild på dagens frisyr. Idag är det lite backslick som gäller, hade blivit jättefint med ett diadem, men mitt svarta är på vift nånstans. Saida?

6 svar

  1. Super snyggt! Vilken bejb! Önskar jag var mer nöjd med min frisyr, men det är jag inte. Snarare att jag inte trivs alls. Det kanske man kan tolka som att det är dags att byta frisör!? Hitta en manlig frisör. Har alltid tyckt att manliga vågar ta ut svängen mer även om de inte hunnit övertyga mig innan, så huxflu gör de som de vill och det är duper snyggt och varje gång annorlunda. Nu har jag haft kvinnlig i ca 3-4 år och det känns som samma vanliga fast olika kort. 🙁 Kram

  2. Maja > Tack så jättemycket! Det var en helt ny frisör (för mig) som klippte mig nu senast och innan har jag gått till samma i typ ett år. Jag tror det är som disktrasa, man får byta lite då och då. 😉

    Linda > Tack!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Snöskor på Åresjön

På snöskor på Åresjön

Fjäll i dimma, kaffe i kåsa och frasande snö under snöskorna. Så stavades en av de fantastiska dagarna vi spenderade i Åre tidigare i veckan

77. Om självporträtt och fotostil med Rania Rönntoft

Rania Rönntoftär utbildad yrkesfotograf men titulerar sig även influencer. Delar av hennes inkomst kommer nämligen från hennes sociala medier trots blygsamma följarsiffror. Nyckeln? Tajt nisch och brutalt hög kvalitet.Rania kommer från bör…

Lite vardagsglädje med Jossan & Vanja

Förra måndagen fick jag spendera en alldeles fantastisk timme med två av mina favoritpersoner i den här sociala medier-världen. Nämligen Josefin och Vanja! De här