Varje gång jag äntligen kommit igång med träningen så händer något för att stoppa dumheterna. Pratade med en sjuksköterska nu på Vårdcentralen och hon rådde mig att låta bli att träna tills det att jag är helt okej i axeln igen. Crapcrapcrap. Skulle vara fattas att förkylningen bryter ut lagom till att axeln blir bra.

Have yourself a merry little Christmas
GOD JUL! Jag hoppas att du haft en fin julafton med familj och vänner (eller på något annat sätt, så länge du är nöjd!), själv



5 svar
Ben, mage och den andra armen kan du väl köra? Tänkte ifall du nu är så träningssugen…
Jo, men jag tränar inte styrketräning utan pass..
Ett hett tips som inte är så roligt som pass är promenixer. Ack så sunt i alla fall! =)
Hoppas axeln styr upp sig!
så är det alltid för mig när jag börjar om att träna efter ett uppehåll. jag blir tokförkyld och får ligga i sängen en vecka, men sen så är det plötsligt bra igen!
Sofia > Jag vet, men ååå så trist! Jag som äntligen hade hittat en träningsform som passar mig!
Annaisa > Så typiskt! Du får hålla tummarna för mig att det inte blir så så gör jag desamma! 🙂