Släktträff och skrivare!

Släktträff och skrivare!

Resten av familjen slöt upp med Anna hos Casa Lindisen igårkväll. Och minuten efter mamma trillat innanför dörren så började det. ”Ska vi gå ut och gå?”. Så för att slippa vidare påtryckningar så gick jag snällt med på att promenera bort till Globen. Och det visade sig att jag skulle få lön för mödan. Efter en massa snurrande i slakthusområdet (”Jag tviiivlar starkt på att ONOFF ligger bland köttkvarnarna!”) så köpte min snälla, söta morbror en skrivare till mig! Finally! Så många gånger jag svurit över att jag inte har en skrivare. Nu ska jag printa CV:n så det sprutar ur pappersmataren och slänga dem i famnen på varenda butikschef i stan! Jag ska ha ett jobb innan de nya förbannade a-kassereglerna kickar in i vår.

Idag är det släktträff i Solna. En sån där där man känner typ 3 personer och resten är kompletta främlingar. Fast egentligen inte, för vi är ju släkt. Det ska bli intressant att se vad det är för folk man delar blodsband med egentligen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

88. Life design och fuck it-mentalitet med Joanna Swica

Den här gången gästas Linda av Joanna Swica dels håller på med triathlon och mycket träning, men som också just nu ägnar sig åt något så ljuvligt som: livsnjuteri! Joanna inspirerar när det kommer till att jobba på att designa sitt liv, för att kunna l…

Skottland!!

Just nu är jag helt bisarrt pepp för jag och min familj har precis bokat en resa i sommar till ett av mina drömresmål –

OOTD: Hötorget

Tröja – Ellos / Kjol – Lindex / Skor – Adidas / Väska – Ulrika / Ring – Efva Attling Glad fredag kära vänner! Det