SHIT! Jag åkte till affären enbart för att köpa jäst till kanelbullarna och kom hem med en påse full av varor för närmare 200 spänn. Tror ni att det fanns nån jäst i den? Icke då! Klantiga, konstiga Linda!

Bokfest för “Gör skillnad” på Bee urban
Jag var ju i Stockholm förra veckan (igen) och lyckades tajma in besöket med releasefesten av Marias, Emmas och Johannas sprillans nya bok – ”Gör skillnad – från klimatångest till handlingskraft”.



2 svar
Ja, så nu vet du hur vi som är 50+ har det ideligen…
Du får baka bullar imorgon dårå!
hej kul med en bloggare till från Borås (eller som jag bosatt i borås) ! lycka till med bullarna 😉