SHIT! Jag åkte till affären enbart för att köpa jäst till kanelbullarna och kom hem med en påse full av varor för närmare 200 spänn. Tror ni att det fanns nån jäst i den? Icke då! Klantiga, konstiga Linda!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Tillskott i hönshuset!

I samma veva som tuppen togs bort blev två av hönorna  – Mumin och Doris – ”sura”. Det innebär helt enkelt att de lägger sig

Ursäkta jag har byggt om

Hej fina ni! Vad har du haft för dig i helgen? Jag har ärligt talat gjort så lite som möjligt. Igår låg jag framför TV:n

Ett kärleksbrev till mina kollegor

Hallå kompis! Hoppas du har haft en fin start på veckan! Själv sitter jag på tåget upp till Övik, vi har precis passerat Höga Kusten-bron

8 bilder runt vecka 8

Idag är det den 21 februari och vi är precis en vecka ifrån att lämna även februari till handlingarna. Galet hur fort tiden går just