SHIT! Jag åkte till affären enbart för att köpa jäst till kanelbullarna och kom hem med en påse full av varor för närmare 200 spänn. Tror ni att det fanns nån jäst i den? Icke då! Klantiga, konstiga Linda!

Tillskott i hönshuset!
I samma veva som tuppen togs bort blev två av hönorna – Mumin och Doris – ”sura”. Det innebär helt enkelt att de lägger sig



2 svar
Ja, så nu vet du hur vi som är 50+ har det ideligen…
Du får baka bullar imorgon dårå!
hej kul med en bloggare till från Borås (eller som jag bosatt i borås) ! lycka till med bullarna 😉