Jag och smatterkäftarna

Jag och smatterkäftarna

Egentligen skulle jag suttit i en aula på Söder just nu och lärt mig deklarera, nybliven enskild firma-ägare som jag är. Men efter engine overload på eftermiddagens otroligt inspirerande konferens om sociala medier och e-handel bestämde jag mig för att boka om den informationsträffen till i april istället och åka hem och ta det lugnt.

Jag har inte haft en ledig kväll på över en vecka så jag tycker att jag har förtjänat en kväll i soffan tillsammans med Gilmore Girls och helt utan ”måsten” och ”borden”. Sådana kvällar måste man också få ha och så får det bli. Sedan blir det nog tidig sänggång med för att ladda om batterierna inför dag två av SECC imorgon.

I övrigt är det en så himla bra dag. Jag känner mig peppad och inspirerad, om man bortser från den fysiska tröttheten. Jag hoppas att jag i helgen ska kunna berätta om allt braigt som hänt. #fortfarandehimlamystisk

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En smak av landet

Något av det bästa som finns med att hänga på landet är att man kan gå ut på gården och äta saker, rakt från mark

Vårvinter i skogen!

Känner ni? Solen värmer igen. Den värmer faktiskt! Idag tog jag och Leia en lyxpromenad i skogen i 1,5 timme. Hon gick lös och sniffade

November – kommer du ihåg mig?

I november började solen sjunka längre och längre ner mot horisonten och tog sig knappt ovanför trädtopparna i slutet. En morgon åt jag frukost med

En sommaronsdag i maj i Stockholm

Nu sitter jag på tåget hem till Övik igen efter några finfina dagar i Stockholm. Jag har helt brutalt ont i magen, ingen aning varför,