Idol är tillbaka! Hösten har fått en mening!

Nostalgin kröp dock längs ryggraden under inledningskollaget. Jag saknar honom verkligen ibland.

4 svar

  1. Ah, nu förstår jag. Du skrev ett inlägg om en vän som sagt upp vänskapen. Jag har då och då undrat vem det kunde vara. (Oj nu får du inte tänka på att jag tänker på dig hela tiden, men sitter man i kassan en hel kväll så kan inget stoppa de där miljontals tankar som far runt i huvudet då. *s*) Jag hade mina föraningar, men tänkte aldrig fråga eller så. Fast nu förstår jag. Det är tråkigt, jag förstår. Jag är ledsen för din skull. Kram får du av mig i alla fall! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Första kyssen och en månad i Rom?

Reklamsamarbete med EF Jag var nyss fyllda 15 när en pojke kysste mig första gången. Jag hade sneda tänder (min tandställning kom på plats ett

Hallå Videohjälpen!

Hallå hej vänner! Nu gör jag något så unikt som att LIVEBLOGGA! Alltså det är ju inte supersuperlive utan typ en timme efter bilderna togs

En onsdag i mobilen

Hallå där vänner! Idag är det onsdag fast snart torsdag (klockan är halv tolv) och jag tänkte vi skulle köra en såndär ”superliveblogg” (fast inte