I torsdags var det kalas som gällde när den nyombyggda butiken skulle invigas. Skumpan flödade självklart och jag var inte sen att hinka i mig ett och annat glas (flaska). När det gäller champagne har jag fruktansvärt dåligt minne. Jag förtränger det faktum att jag dagen efter mår som räv (är det de man brukar jämföra illamående med?). Och jag lär mig aldrig. Det glider ned så lätt och är så gott och glammigt. Icke dagen efter. Räv.

Men butiken blev fin.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Klämdag

Så här spenderar vi Valborg i den här pälsbarnsfamiljen. Kramar kameror, tittar på Madam Secretary (har en hel säsong kvar så håll ut!) och återhämtar

Varför ser Adam Mosseri bakis ut?

Min och Alex podd ”Vad fan håller jag på med?!” tar inget sommaruppehåll MEN vi gör oss bästa för att inte prata jobb i ett