Här är jag placerad denna onsdagsmorgon. Utanför pågår någon slags snöblandad regnhistoria i en värld som ser ut att vara svartvit. Jag har matat katten som plötsligt blev mycket lugnare än den spattiga morgonversionen av densamme. Jag kan tycka att det nu är hennes tur att mata mig tillbaka. Men nej, hon SOMNAR. Inte okej.

Dessa ladda-batterier-onsdagarna har inte varit så mycket ladda batterierna. Det har av någon mystisk anledning blivit mycket fläng och alldeles för lite hemmahäng. Det tänker jag ta igen idag. Läsa lite, blogga, kanske hänga upp en tavla eller två, spela gitarr, laga mat. Sova. Typ så.

Men först ska jag till min husläkare och diskutera eventuell fortsatt sjukskrivning. Jag är bara sjukskriven november ut som det ser ut nu. Jag tror inte att jag är redo för hundra procent riktigt ännu. Det är nära. Men jag är inte framme.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En lanseringslördag

Vilka galna dagar det har varit!  I lördags lanserade jag ju Social Brand Lab och körde mitt första LIVE webinar. Och vilken uppslutning! Ni var

Gullvik

En vinterdag på havet

Denna söndag! Vilken söndag! Vilken dag! Vilket liv! Ungefär så här euforisk kan man bli av en utflykt, en massa sol och en kaffetermos. Och

Nyår

En nyårsafton i Eldsmark

2020. Välkommen du nya decennium! Två dagar in i det nya året och allt känns precis som vanligt. Konstigt va? Är det bara jag som

Vecka 27 | Från Stockholm till Övik

Konceptet med veckosammanfattning har jag ödmjukt lånat av Elin. Jag blir ofta stressad av att jag inte hinner ”dagboksblogga” varje dag och då är detta