Min allra bästa morgon-pepplåt just nu, Petters ”Början på Allt”. Så galet bra! Tack till Terese som inledde med den på sitt spinningpass så att jag upptäckte den.

Första veckan av 2020
Nyårsafton kom och gick och helt plötsligt var vi inne i ett helt nytt decennium och jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen.




Ett svar
Gooooomooorrrron!!