Pit stop i hemmets lugna vrå.

Pit stop i hemmets lugna vrå.

Silver

Nu har jag landat i Stockholm en sväng. Det ska tvättas, packas om och bokföras och sedan bär det av till Norrland i morgon bitti för en dryg veckas semester. Och Silver parkerar så klart på balkongen så fort det erbjuds tillfälle. Hon får passa på, för i morgon vankas det tågresa igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Första halvan av juni

Hej bloggen och glad måndag! Efter galna 30-35 grader förra veckan vräker nu regnet ner utanför fönstret. Jag har precis satt ner det sista av

Hjortronjakt

Jag har plockat alldeles för lite bär i år. Augusti har varit väldigt stressig och jag har inte hunnit ut i bärskogen en enda gång