
Nu har jag landat i Stockholm en sväng. Det ska tvättas, packas om och bokföras och sedan bär det av till Norrland i morgon bitti för en dryg veckas semester. Och Silver parkerar så klart på balkongen så fort det erbjuds tillfälle. Hon får passa på, för i morgon vankas det tågresa igen.


