Håret fortsätter på partytemat. #nedcabbat

Hej Stockholm! Nu är jag hemma igen. Med en hel koffert med blandade känslor i trunken. Och det här gjorde jag min sista dag i Övik. Åkte nedcabbat så att håret flög åt alla håll. Min morbror tyckte att jag såg ut som en ”ragata”. Vet ej riktigt hur jag bör tolka det.

Det bästa med att vara hemma igen? Bredband. Bredbandbredbandbredband. Smaka på't liksom. Ursäkta mig medan jag kollar ikapp mig på ”The Bachelorette”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En söndagspromenad till Huggsjöstugen

Glad alla hjärtans dag! Jag ska snart iväg till Jennie och Jon och preppa inför Företagargalan i Övik ikväll men först tänkte jag vi skulle

Urban Decay Naked

Naked

Kan man få jetlag av en timmas tidsskillnad? För jag tror att jag har det. Kom hem från Finland tidigare idag och är så in

Frost

Jag har känt mig lite off sedan jag kom hem till Stockholm igen. Låg på energi och driv. Stressad. Gud, jag känner att jag skriver