Jag har ett stort, härligt, rött märke mitt i panna. Någonting har bitit. Men varför pannan? Kunde den inte hålla sig till benen, som en normal mygga?

88. Life design och fuck it-mentalitet med Joanna Swica
Den här gången gästas Linda av Joanna Swica dels håller på med triathlon och mycket träning, men som också just nu ägnar sig åt något så ljuvligt som: livsnjuteri! Joanna inspirerar när det kommer till att jobba på att designa sitt liv, för att kunna l…



3 svar
I ärlighetens namn, är det oerhört mycket mygg i år tycker jag, eller har jag fel?
Jean heter jag och kikar runt lite på andras fina bloggar för stunden!
MVH
Jean
Beacuse….. den försöker distrahera alla män att titta dig djupt i ögånen *S*
kram
Haha! Har du hittat hit nu, din lilla luring! 😉