Jag har ett stort, härligt, rött märke mitt i panna. Någonting har bitit. Men varför pannan? Kunde den inte hålla sig till benen, som en normal mygga?

3 svar

  1. I ärlighetens namn, är det oerhört mycket mygg i år tycker jag, eller har jag fel?

    Jean heter jag och kikar runt lite på andras fina bloggar för stunden!

    MVH
    Jean

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

88. Life design och fuck it-mentalitet med Joanna Swica

Den här gången gästas Linda av Joanna Swica dels håller på med triathlon och mycket träning, men som också just nu ägnar sig åt något så ljuvligt som: livsnjuteri! Joanna inspirerar när det kommer till att jobba på att designa sitt liv, för att kunna l…

10K och fem timmar dagsljus

Glad måndag kära vänner! Klockan är halv ett och solen har knappt gått upp idag. Och jag har knappt varit ute, måste ge mig ut