Jag har haft en lite tryckande huvudvärk hela dagen och nu börjar jag bli riktigt trött på den. Det kan också vara det faktum att jag suttit instängd på ett kontor när det är jättevarmt ute. Och då blir det rätt varmt på kontoret med.

Och bettet i pannan har nu eskalerat till en stor bula. Hett. Speciellt när man ska på AW en löningsfredag.

Jag kanske är klar med gnället nu. Men jag lovar inget.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vad gör jag för miljön egentligen?

”Det blir nog varmt igen men inte den där härliga värmen vi hade förra veckan!” Jag rycker till av vad meterologen säger under väderleksrapporten. Han

Hallå Videohjälpen!

Hallå hej vänner! Nu gör jag något så unikt som att LIVEBLOGGA! Alltså det är ju inte supersuperlive utan typ en timme efter bilderna togs

Vinter 2.0

Hej helgen! Jag sitter på tåget till Stockholm där jag ska hänga ett gäng dagar och jobba, spa:a och prata på en konferens. Solen skiner