Jag har precis intagit den dyraste lunchen någonsin. 115 pix för Boef Bourgninoninon (eller nått sånt) på Modecentret. Och jag fick äta med pinnar för att plastgafflarna var slut. Bara för att liksom.

Lately
HEJ! Så var den måndag igen och nu börjar den här 2020-peppen som jag efterfrågat i flera veckor smyga på mig. Kanske är det för



2 svar
Gryta med pinnar låter som en utmaning.
Det kan jag lova att det var. Man får röra ihop riset med grytan och ösa.