Jag har precis intagit den dyraste lunchen någonsin. 115 pix för Boef Bourgninoninon (eller nått sånt) på Modecentret. Och jag fick äta med pinnar för att plastgafflarna var slut. Bara för att liksom.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Lately

HEJ! Så var den måndag igen och nu börjar den här 2020-peppen som jag efterfrågat i flera veckor smyga på mig. Kanske är det för

Vad är affiliatelänkar och hur funkar de?

Inlägget innehåller annonslänkar Du har säkert sett dem fladdra förbi, främst på Instagram Stories och i blogginlägg, länkar som markeras som ”adlinks”, ”reklamlänkar” eller ”annonslänkar.⁠⁠”⁠⁠Men

7 bilder från 7 dagar i Övik

God söndag kära vänner! Eller god och god, jag har spenderat ett och ett halvt dygn i feberfrossa, snor, huvudvärk och hostat upp mina lungor

En tisdag i skogen. I solen. På skidor.

Gårdagen började kanske inte på topp. Jag poddade med Alex, som vanligt på tisdagsmornar, och inte nog med det – jag fick också ett litet