Vad jag gör idag? Hatar min dator och Adobe CS3 med hela min varelse. Och stressar sönder. Bara så ni vet.

På Hamrafjället i dimman
Å ena sidan – antiklimax på grund av snuvad på magisk utsikt på grund av dimma. Å andra sidan – att vandra i dimman genom


