Vad jag gör idag? Hatar min dator och Adobe CS3 med hela min varelse. Och stressar sönder. Bara så ni vet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Tänndalen

På Hamrafjället i dimman

Å ena sidan – antiklimax på grund av snuvad på magisk utsikt på grund av dimma. Å andra sidan – att vandra i dimman genom

Fredagstipsiga länkar!

Hej kompis! Idag är det äntligen fredag och du har tagit dig igenom ännu en arbetsvecka – grattis! Det tycker jag att vi firar med

En av de bästa egenskaperna

Ikväll sjunger Jonna i Globen. Kan du fatta det?! Det kan inte riktigt jag. Hennes första framträdande som artist och hon gör det i Globen!