Det känns lite som bekräftelse att min blogg håller måttet när jag blir inbjuden till Veckorevyns Blog Awards som går av stapeln nästa månad. Ett superkul initiativ av söta Ebba och co som håller gala för Sveriges bloggelit, som jag tydligen tillhör nu. Yey me! 🙂 Det ska bli jättekul att klä upp sig och mingla med en massa sköna bloggtjejer. Nu jämarns ska här glammas!

Vem är du? Ska du dit? Ska vi klinga glas och kramas lite?

Andra bloggar om: , , ,

5 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En fyr och en högbonde

En av de sista dagarna som jag spenderade i Norrland för den här sommaren begav vi oss till Höga Kusten och Högbonden. Egentligen skulle vi

Lindö

Tjena vecka tjugoett!

God morgon och välkommen till en ny vecka här i bloggen! Jag är fulltankad på ny energi efter en helt fantastisk helg hos Nathalie ute