Ett av alla stoppen igårkväll var smygstarten av Jii's utförsäljning. Jii säljer i helgen ut prover och tidigare kollektioner från J DAUPHIN, Ulrika Sandström, Bea Szenfeld, Nina Jarebrink och lund+berg. Det fanns en hel del fint, men eftersom plånboken ekade tomt sådär dagen före lön så blev det bara titta för min del. Mia fick dock med sig den utlimata LBDn hem.

Uförsäljningen har öppet idag 8-20 och imorgon 10-15. Du hittar dem på Vulcanusgatan 1 (T-bana St Eriksplan).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Jag har blivit moster!

Jag har blivit moster!  I onsdags kväll kom han, via akut kejsarsnitt (allt gick bra egentligen, han försökte bara komma ut på ett extra bökigt

Sluta gnäll på influencerreklamen!

Igår poddade jag med YouTubern Felicia Aveklew (tyvärr strulade tekniken något kopiöst så vi måste spela in en gång till) och vi kom in på

Fabulous co-working

Kollegor. Många företagare tycker att det är en av de jobbigaste bitarna med att vara egen. Att man inte har några alltså. Ensamheten och allt