Jag har ju helt glömt att offciellt gratulera Maria och Björn till deras lilla Lukas som damp ner i torsdags. Snart en hel vecka gammal, och söt som socker! Där hade ni tur, ofta ser de mest bara skrynkliga och tillplattade ut.
Grattis!
Jag har ju helt glömt att offciellt gratulera Maria och Björn till deras lilla Lukas som damp ner i torsdags. Snart en hel vecka gammal, och söt som socker! Där hade ni tur, ofta ser de mest bara skrynkliga och tillplattade ut.
Grattis!

Och herregud vilken ångest jag har haft. Sedan midsommar ungefär har jag varit en fot inne, en fot utanför. Petat i allt möjligt men inte fått

Förra veckan kom den fällande domen mot Alexandra ”Kissie” Nilsson i det första fallet gällande influencers och smygreklam som prövats i domstol i Sverige. Målet

Nu sitter jag på tåget igen tillbaka till Stockholm. Som alltid med blandade känslor men den här gången ändå med hopp om förändring. Jag har
Efter ett halvårs poddpaus och nio månaders sjukskrivning är jag tillbaka. Eller ja, tillbaka-ish. Jag jobbar 25% just nu och försöker mest förstå hur man
2 svar
TACKAR…du ska få bilder snart via datorn oxå..vi är fortfarande kvar på sjukhuset..
Va jobbigt.. 🙁 Hoppas ni får komma hem snart!