Hjärtliga gratulationer

Hjärtliga gratulationer

Jag har ju helt glömt att offciellt gratulera Maria och Björn till deras lilla Lukas som damp ner i torsdags. Snart en hel vecka gammal, och söt som socker! Där hade ni tur, ofta ser de mest bara skrynkliga och tillplattade ut.

Grattis!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

I sommar vill jag drömma

Och herregud vilken ångest jag har haft. Sedan midsommar ungefär har jag varit en fot inne, en fot utanför. Petat i allt möjligt men inte fått

Övik

Mot Stockholm

Nu sitter jag på tåget igen tillbaka till Stockholm. Som alltid med blandade känslor men den här gången ändå med hopp om förändring. Jag har