Jag hade så mycket ambitiösa planer för den här kvällen. Men tröttheten och den kassa karaktären tog över. Tur att det är en dag imorgon med.

Och mitt minne börjar svika mig med. Jag hade ett jättebra blogginlägg i skallen på vägen hem från jobbet. Som bortblåst. Och jag hade en superbra grej jag skulle önska mig av mamma i julklapp. Nånting funktionellt. En våg? Nä, that wasn't it. Även om jag skulle behöva en sådan också. Se sanningen i vitögat.

Hur gör ni för att komma ihåg sådana där halvviktiga småsaker?

3 svar

  1. Skriver in det som anteckning på mobilen, så syns det i displayen varje gång jag kollar i mobilen. Sen när man har skrivit upp det på bättre ställe eller gjort det man skulle göra är det bara att ta bort. 😉
    Have a nice day!

  2. Japp, mobilen är det enda rätta när man börjar bli semisenil. Den är nästan alltid med, och man tappar inte bort den lika lätt som små lappar. 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

3,2,1….

Äntligen!

Det nya året är igång med besked och äntligen får jag igen lägga fokus på det jag tycker är roligast i min business – att hänga LIVE med er, ljuvliga människor!

En sorgens vecka.

Det är fredagskväll och jag har precis anlänt till Lindö, Nathalies paradis i Mälaren, där jag ska spendera helgen. Det var en magisk båttur hit

Snöskovandring upp på Skuleberget

Mitt ord för 2022 är ”utmana”. Och med två månader av året under bältet måste jag ändå säga att jag lever upp till ordet rätt