Kikar bara in en snabbis för att säga GLAD MIDSOMMAR! 

Jag firar denna livets högtid ute på Sandvikens fiskeläge på Ulvön. Just nu sitter vi på altanen till vår sjöbod som vi hyr här och dricker rosé medan potatisen kokar på spisen och snart ska vi ta sikte på grillen och kanske ett kvällsbad.

Jag hoppas du har en magisk midsommar! Och har du inte det så är det också helt okej. <3 Kram!

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Näräventyr: Källarbackens saga

En av mina favoritsaker med sommaren är dessa ljuvliga näräventyr jag och min familj gör på semestern. Och nu när min systerson Vilmer börjar bli

Vlogg: Rensar i mitt barndomshem

Ni kanske minns att jag i november var hemma i Övik och hjälpte till att rensa upp i mitt barndomshem? Det står nu tomt och

En dag i och vid forsarna

Det är fredag kväll och jag sitter ute på verandan och skriver detta. Har suttit här mest hela dagen medan regnet vräkt ner, hönsen virrat

95. Om att våga visa upp sig själv med Camilla Hamid

Det här avsnittet med allas vår bakningsälskande Camilla Hamid är fyllt till bredden med kloka insikter, syn på livet och sociala medier – förstås. Camilla berättar om hur hon från början aldrig visade upp sig själv på bild i sina kanaler, hur Matprise…