Jag gillar verkligen inte mig själv just nu. Den sista dosen disciplin jag hade har nu flugit sin kos. Jag önskar mig karaktär i julklapp.

Mellan brödkaveln och bakugnen
Jag har länge fascinerats av traditionellt hantverk. Alltså sådant som bara för någon generation sedan var sånt varje husmoder ”skulle kunna” och som inte ansågs



3 svar
blir det nåt över kan jag ta lite också 🙂
jamen så är det väl alltid före jul? eller? det smaskas skumtomtar, pepparkakor och annat gött i tid och otid. till slut blir man ju bara LESS på sig själv.
LINDA K:
Jag vågar inte lova något, men jag ska försöka vara givmild. 😉
ANNAISA:
Helt rätt ord, man blir LESS på sig själv, ingen som helst kontroll!