081219-paket

Fick paket av jobbet idag,vad tror ni att det är? En EU-moppe? Karlssons klister? En ponny??

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska öppna det nu eller vänta till julafton. Ser ni hjärtat ovanför i:et? Hon e söt min chef.

Varför har jag konstiga röda prickar på kinden? Det är inte finnar. Faktiskt.

Nu ska jag lyssna på Sinatra och ta ett glas vin. Undra om det blir lättare (roligare?) att packa då.

2 svar

  1. Vad blev det, vad blev det? Jag skulle då aaaldrig kunna hålla mig till julafton med öppningen. En tjuvkik bara kanske? Från mitt jobb fick vi ett multiverktyg (!) ett år och en ful regnjacka ett annat år. Inget vidare alltså. Bättre lycka till dig!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

OOTD: London calling

Jumpsuit – River Island / Skor – River Island / Väska – Ulrika / Badge – Influencer Marketing Hub Conference   Så här såg jag

87. Om klimatångest och aningslösa influencers med Emma Sundh

Du har säkert inte missat att den pågår precis i detta nu, den brinnande klimatdebatten. Hur världen inte verkar kunna komma överens, naturkatastroferna avlöser varandra och klockan tickar på. I dagens avsnitt pratar jag medEmma Sundh, en av …

En rumpa.

När jag fyllde 40 fick jag en rumpa. Det är en av de finaste rumpor jag nånsin sett och en av de finaste presenter jag