
Göteborgstips! Herbarium i Palmhuset
När jag var i Göteborg förra veckan passade jag på att slinka in till Trädgårdsföreningen och Palmhuset! Kan du förstå att jag, som ändå bodde

När jag var i Göteborg förra veckan passade jag på att slinka in till Trädgårdsföreningen och Palmhuset! Kan du förstå att jag, som ändå bodde

Hej hej hallå! Det är december och det betyder att det åter igen är dags för Videohjälpen! Videohjälpen är alltså ett välgörenhetsprojekt som drivs och arrangeras

Fjäll i dimma, kaffe i kåsa och frasande snö under snöskorna. Så stavades en av de fantastiska dagarna vi spenderade i Åre tidigare i veckan

Ända sedan jag flyttade in i huset i somras har jag drömt om det, det perfekta matbordet. Stort skulle det vara. Och rufft. Rått. Gärna