Går solen upp eller ner just nu? Norrland må vara snöigt och fint, men soltimmarna är alltför få. Inte så konstigt att jag känner mig konstant trött och helst bor i min nya mysdress som jag fick i julklapp.

Idag ska jag ändå försöka ta mig utanför dörren medan solen förärar oss med sin närvaro. Vi ska åka ut till vårt sommarställe i Kvaved och kolla så att huset står kvar och sedan ikväll ska jag äta middag hos Maria och hennes man och nyfödda son. Cosy.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Oktober i en liten ask

Hej nu hoppar vi in i tidsmaskinen och åker tillbaka till oktober en sväng. I oktober kom mörkret på riktigt och med det – det

Hur jag knappt ens kom till London

Hallå vänner!  Jag är i London! Eller i alla fall i England. Jag landade på Stansted för ganska precis en timme sedan och nu sitter

OOTD: Hötorget

Tröja – Ellos / Kjol – Lindex / Skor – Adidas / Väska – Ulrika / Ring – Efva Attling Glad fredag kära vänner! Det

PING Helsinki

Förra veckan var jag på PING i Helsingfors. PING är en jättestor konferens för influencers och företag, eller ”content gurus” och ”business hippies” som vi