081229-lukas

Säg hej till Lukas, mitt gosegulliga lilla Gudbarn! Tack Maria och Björn så jättemycket för att ni gav mig detta fantastiska uppdrag! Undra hur snabbt jag lyckas dra ned det lilla gossebarnet i fördärvet. Care to take a bet?

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Eld och mörker och jättemycket dimma

Det är söndag och Sara och Katta har precis rullat nedför grusvägen från Kvaved och siktat söderut till sina respektive resmål. Jag har haft en

Årets Landsbyggare

Hur hamnade jag här egentligen?

I år har jag och Alexandra poddat i hela fyra år. 155 avsnitt har det blivit av ”Vad fan håller jag på med?!” och en

En kväll på stan!

Förra veckan gjorde jag något som typ inte hänt sedan Dackefejden. Jag åkte in till stan en vardagskväll för att umgås! Alltså, visst brukar jag