Julkoman håller i sig. Lustigt med tanke på att julen är over and out (fast inte riktigt out, har inte plockat bort den än). Man tycker ju koman skulle ge med sig då med? Jag börjar bli otroligt less på skräpmat. Jag välkomnar vardagen med öppna armar. Undra hur det ska gå att kliva upp bara.

Idag är det 12 grader kallt ute. Det är rätt kallt. Jag hade tänkte långpromenera i stan men nu börjar jag få kalla fötter (hahahahaha.. hrm..).

And by the way. Lillebror är på besök till onsdag så om jag inte bloggknarkar så vet ni varför.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Onsdagsstatus.

Det är mörkaste november och den första snön kom idag. Luna var överlycklig och sprang runt i cirklar. Jag har ganska nyligen avslutat min nionde

Som en varm kram av Moder Natur

Skottland. Hon är så vacker att jag får stora dåndimpen efter varje krön. Det känns som att Moder Natur både flexar musklerna samtidigt som hon

Aldrig nöjd eller aldrig nöja sig

Förra veckan var jag med i PT-Fias podd ”Ofiltrerat”. Fia (Sofia Ståhl) är även med i MIN podd ”We Are Influencers” den här veckan men

Dramatisk morgon i hönsgården

Jag vaknade imorse, strax innan halv åtta (min väckare ringer halv åtta, därför vet jag det) av att det tjuter från hönsgården. Det är ett