Vad är det med den här julkoman? Den slår till redan före Lucia och efter det stänger hjärnan av och ställer in sig på choklad, julmat, glögg och allmänt försoffande. Den här sista veckan på jobbet har varit helt hopplös, jag har varit totalt ofokuserad och mest lullat igenom dagarna. Och kvällarna har inte varit mycket bättre.
Jag lovar att små jävla nissar springer runt och sockerdrogar mig på nätterna.




3 svar
You took the words right out of my mouth. Typ.
Januari lär innebära självsvält.:)
Kram Mia
Nissarna, I tell you! Jo, jag är fullt inställd på det. Kram!