Vad är det med den här julkoman? Den slår till redan före Lucia och efter det stänger hjärnan av och ställer in sig på choklad, julmat, glögg och allmänt försoffande. Den här sista veckan på jobbet har varit helt hopplös, jag har varit totalt ofokuserad och mest lullat igenom dagarna. Och kvällarna har inte varit mycket bättre.

Jag lovar att små jävla nissar springer runt och sockerdrogar mig på nätterna.

3 svar

  1. Pingback: Komatrött och blekfet. at Haut!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Bland bensindoft och rusande motorer

När jag var liten, typ i tonåren, hängde jag mycket på biltävlingar. Min morbror har varit aktiv i Öviks motorklubb och rallyklubb så länge jag

Kickoff

Regntäcket ligger grått över Stockholm och idag  och imorgon ska vi ha kickoff med nya styrelsen i Influencers of Sweden. Jag är galet pepp och

Tillägg till teamet

Att jobba med bra människor är ovärderligt. Det är inget nytt. Och att hitta sådana människor när man har saftiga löner att erbjuda är kanske

Rödvinbärssaft

Rödvinbärssaft

Jag har gjort saft! Alltså jag känner mig så huslig så jag går av! Jag har alltså (med experthjälp av min käre mor) gjort rödvinbärssaft