Julkoman håller i sig. Lustigt med tanke på att julen är over and out (fast inte riktigt out, har inte plockat bort den än). Man tycker ju koman skulle ge med sig då med? Jag börjar bli otroligt less på skräpmat. Jag välkomnar vardagen med öppna armar. Undra hur det ska gå att kliva upp bara.
Idag är det 12 grader kallt ute. Det är rätt kallt. Jag hade tänkte långpromenera i stan men nu börjar jag få kalla fötter (hahahahaha.. hrm..).
And by the way. Lillebror är på besök till onsdag så om jag inte bloggknarkar så vet ni varför.


