Imorgon är det tillbaka till verkligheten och rakt in i karusellen igen. Ska bli superkul. Faktiskt. Bara en liten gnutta ångest. Men betydligt mycket mindre än jag trodde att det skulle vara. Väldigt bra.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En jävligt (o)rolig historia

Nu sitter jag äntligen på tåget hem från Strängnäs. Och jag är förbannad. Jag är sällan förbannad. Så nu får ni en jävligt förbannad historia.

Att förlora ett pälsbarn

Dagen igår började precis som vanligt. Jag tog en promenad med Leia och när vi kom tillbaka strök Silver sig runt benen på mig som