Imorgon är det tillbaka till verkligheten och rakt in i karusellen igen. Ska bli superkul. Faktiskt. Bara en liten gnutta ångest. Men betydligt mycket mindre än jag trodde att det skulle vara. Väldigt bra.

En jävligt (o)rolig historia
Nu sitter jag äntligen på tåget hem från Strängnäs. Och jag är förbannad. Jag är sällan förbannad. Så nu får ni en jävligt förbannad historia.



2 svar
Så känner jag med – helt ok, lite ångest – framför allt att gå upp tidigt 😉
Ja, usch va jobbigt det var att rulla ur sängen imorse..