Alltid samma visa…

Alltid samma visa…

Maj Gawd va trött jag blir på mig själv. Tränar 18-19, handlar (vilket alltid tar en mindre evighet eftersom inköpslistor bara finns i något perfekt parallellt universum), surrar i telefon samtidigt, hemma typ kvart i åtta, forsätter surra i telefon samtidigt som jag fastnar vid datorn. Som en fucking magnet drar den mig till sig.

Nu är klockan snart halv nio och jag har inte ens duschat än, än mindre börjat med någon mat. Nu måste jag vara uppe till typ tre om jag ska följa tesen om att man inte ska äta, vad är det, fem timmar innan man går och lägger sig? Pff…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En titt in i mitt nya hus!

TACK för alla hurrarop och grattis på inlägget om att jag köpt hus! Det känns helt sjukt och jag kan fortfarande inte riktigt fatta att

En helg med händerna i jorden

Nånstans i mitten på maj började mitt hem se ut så här. Och jag började få lite panik. För när plantorna liksom når upp i

Happy friyay!

Hallå go vänner! Idag är det fredag och det har regnat hela dagen så jag har suttit hemma vid skrivbordet, haft back-to-back interna telefonmöten och