En lördagkväll i förorten (en annan)

En lördagkväll i förorten (en annan)

090316-mello01

Mellon i lördags avnjöts hemma hos Vero i Bagarmossen tillsammans med goda vänner, rödvin och thaimat. En apbrun Jempa, nyss hemkommen från Asien, flashade sin nyförvärvade förlovningsring och Vero prickade in vinnaren långt innan vi andra satt där med hakan runt knäna. Hon är nog lite sur för att hon inte satte den där pengen på Malena nu.

En fin lördagkväll helt enkelt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vintern kom till Övik

Nu sitter jag på tåget hem medan vintern fladdrar förbi utanför fönstret. När vi kom ut imorse var det HELT kritvitt (igår var gräsmattorna brungröna),

Helgen då sommaren kom

Hej måndag! Hej juni! I helgen kom verkligen sommaren till Eldsmark! Över 20 grader (upp mot 25!) och strålande sol och jag som inte gillar

VLOGG: Julbaka och klä granen med mig!

Hej vänner och välkomna tillbaka till en ny vlogmas vlogg! Nu närmar det sig jul med stormsteg och jag hängde med familjen förra helgen för

Hönshus

Hönsäventyret börjar nu!

Ända sedan jag flyttade hem till Övik för snart två år sedan har jag velat ha höns. Kanske inte tänkt på det så seriöst då